She believe she could, so she did

Regn utomhus och läsning inomhus.

Kategori: Weekday

Omslagsbild: ISBN 9789150107173, Sen tar vi Berlin

Funderar på vad jag ska hitta på idag? Det blir nog att sitta med Photoshop och ev. fixa ihop ett kollage eller flera med mina semesterbilder. Utanför fönstret så regnar det jättemycket och åskar till och med? Jag ska stänga av datorn en stund, vill inte riskera att något går sönder!  Nu blir det frukost. Ska göra lite té och rostade mackor. Har börjat läsa i en av böckerna som jag lånade igår från biblioteket. Sen tar vi Berlin av Moa-Lina Croall.

Updates(!) - Kl: 13.20
Med musik i öronen och busskort i handen begav jag mig till busshållsplatsen här utanför. Jag skulle ned till stan och fixa present till D, som snart ska fylla 16! Till en asiatisk livs också, för ikväll blir det asiatisk tema här hemma, kvällsmiddagen ska jag stå för. Hoppas den blir bra. Inne i livsen växlades några meningar på kinesiska, kantonesiska för att vara exakt med dialekten. Fler gånger och fler besök kommer det att bli. Dem har så mycket gott. ♥ Åh, minnen från Vietnam & Thailand finns här nu för tillfället. Ikväll blir det Top Model 8, igen. Konstig känsla att dem visar programmet fyra kvällar per vecka nu framöver, vilka kvällar det kommer att bli. Som gräddet på moset(?) är det Gilmore Girls kl. 21! Nu är det dags för svt - VM i Osaka! Duktigt av Mustafa Mohamed som kom på fjärde plats!
Kommentera inlägget här: