She believe she could, so she did

Lipstick.

Kategori: Weekday

image383

Det är en trevlig personal inne på KICKS här i Hbg! Ok ok, har å göra med att Jenny fått en gratis present. Men gratis är ändå gratis. Gratis saker mår jag bra av! Kusin Sandy fick ett snyggt läppglans (Estee Lauder) som gåva för att hon blev medlem på KICKS.
En av tjejerna i kassan undrade om jag är inskriven på deras klubb här i Helsingborg. Men det var jag inte, utan i Karlskrona (min fd. studentstad). Fick sedan fylla i några rader för butikbyte (lokala erbjudanden). Efter att ha skrivit under så fick även jag en liten gåva, nämligen ett fint läppstift. Gåvan var också av märket Estee Lauder. Jag blev jätteglad! En ny produkt i sminkväskan och att den var gratis gjorde saken bara bättre! Läppstiftet kommer nog till användning ikväll då Vi firar nyår hemma hos några vänner.
Kommentera inlägget här: