She believe she could, so she did

Slow time.

Kategori: Weekday


Har suttit och vikt in tvätt och lagt dem fint in i garderoberna. Lite sådant hemma-pyssel kan få mig i stämning. Jag är perfektionist i ordning & reda så ikväll är min utmaning att låta disken ligga, får ta det imorgonkväll då jag har mer energi. Ska ju på ett danspass, sett fram emot det i en vecka nu! Lyssnar just nu på Lugna Favoriter, har levande ljus tända och ska snart se på Boston Tea Party. Ett program med ärlighet rakt igenom och inget tillgjort. Ett stort plus i kanten för Filip och Fredrik! (Dem förtjänar en plats med deras namn i fet stil här.) En sak till att nämna, älskar den stillfulla färgerna (rosa, lila och grått) med min blogg.

KOMMENTARER:

  • sara säger:
    2007-10-29 | 21:55:32
    Bloggadress: http://mrsp.blogg.se

    din blogg har verkligen blivit fin med färgerna
    japp var en bokmal förr ;-)

Kommentera inlägget här: