She believe she could, so she did

Spanien vs Tyskland.

Kategori: Weekday

Tävlan om den guldiga EM pokalen står mellan Spanien och Tyskland. Vem vinner matchen ikväll? Jag vill att Tyskland ska ta hem segern men en liten röst inom mig (plus: sportkommentatorer på Tv4)  säger att Spanien har spelat bäst fotboll hittills så dem förtjänar denna storvinst!!

Update (klockan 21.19)
Fernando Torres heter personen som gjorde första målet för Spanien! Har hört lite om honom men jag känner mer till David Villa (har sett dokumentär som visar dem allra snyggaste målen gjorda av Villa). Kanske får se Han göra mål ikväll också?

Update (klockan 22.31)
Det ser inte ljust ut för Tyskland. Inte lika många målchanser som Spanien heller. Så Spanien kommer bli Europamästarna i fotboll! Det var 24 år sen dem vann ett mästerskap, hörde jag precis här. 2008 är nog deras år iår.

Update (klockan 22.36)
Vi ger ett stort GRATTIS till Spanien.

(Fan. Jag som ville se Tyskland, Holland eller Portugal som vinnare. Men man kan inte få allt.)

KOMMENTARER:

  • Natalie säger:
    2008-06-30 | 15:03:20
    Bloggadress: http://wintage.blogg.se/

    ja eller hur=) ska köpa den mest för att den är så praktisk! ericson har bra kvalité och bra batteritid, samsung är ju klart bättre fast batteri tiden är ju sämst, man kunde lyssna på 5 st låtar på min gamla samsung musikmobil och så dog den, och den var helt ny! nokia har jag inte haft på flera år^^

Kommentera inlägget här: