She believe she could, so she did

Season 7

Kategori: Series

Jag är ett troget OTH fan och kan, utan att blinka, kamma hem höga poäng i ett test med OTH frågor. Så nu har jag läst runt i olika forum och hemsidor om ev. en till säsong av serien One Tree Hill. Ja, det blir den sjunde i sådana fall.
Mark Schwahn säger att det inte är upp honom denna gången utan upp till the crew themselves att bestämma. Enligt ryktena så sägs det att alla har tackat ja, utom huvudkaraktären himself, Chad. Jag som följt serien från början till nu (Season 6, episode 7) tycker INTE att serien skall fortsätta. Det känns som karaktärerna har fått ut allt som har anknytit sig till dem.
Can't believe I'm sayin this men jag är redo att lämna gänget som hjälpt mig in my real life. Jag kan poängtera att nu i november, närmare sagt den 17 november, så dyker det upp ett avsnitt av serien som Chad Michael Murray själv står bakom (skrivit) och självklart kommer jag sitta och granska hans stil i det. Min personally reflection on it will come up here for sure.

KOMMENTARER:

  • Chopstiicks säger:
    2008-10-26 | 15:58:09
    Bloggadress: http://chopstiicks.blogg.se/

    Hihi tack :) ah isf nar vintern ar over.. vill inte forstora dem och vill verkligen inte rilla o slar mig xD

  • Chopstiicks säger:
    2008-10-26 | 16:00:06
    Bloggadress: http://chopstiicks.blogg.se/

    Jonas fastnar typ nastan aldrig pa bilder xD han skulle dodat mig;;; =p ska se om jag hitta ngn ^^ och jag gjorde min frisyr by myself.. mina kusiner's barn, gjorde dem i affaren kostade typ 12 dollar.. okey later inte mkt .. men typ 120kr och sen om man gor det hela tiden, bli varsta formogenheten juh! jag bah.. hehehe kom till mig, jag fixar det for 10 dollar.. familjen truong vet hur man gor business! ;)

Kommentera inlägget här: