She believe she could, so she did

Ketchup-effekt (skriven onsdag 29/4).

Kategori: Life Lessons

Jag är bara så varm i hela kroppen!
Jag vet inte hur många som var närvarande vid informationsmötet idag. Satt ju längst fram och nerverna åkte fritt runt i huvudet på mig. He. Då verkar allt vara som det ska- lite nervös sådär och man har i nuläget lärt sig på vilken nivå den ska och kan ligga på. På arbetsgivaren lät det i alla fall som att vi var ganska många i lokalen. Jag vågade inte se mig om i rummet eftersom jag inte ville att min fokus/insats skulle störas av yttre faktorer.
Oavsett hur stort antalet än var så väntar en längre personlig intervju om hörnet.
Blev glad över att det gick så pass snabbt. Tre timmar! De behöver personal snabbt och jag förstår detta snabba ryck. Men att bli utvald samtidigt som jag är en utav ett mindre fåtal kandidater (i ett dagsläge som ser ut som det gör) så verkar detta väldigt ofattbart. 2 veckors intensiv utbildning med kravet att få godkänd i det slutgiltiga testet (om en anställning ska kunna ges ut), känns so damn lockande. Ge hit utmaningen!

Under två dagar har jag genomgått en sk. "Ketchup-effekt", att antingen kommer inget alls eller så kommer allting på en gång. I'm still gonna fight cause the way don't end up here.
Kommentera inlägget här: