She believe she could, so she did

Up, down, up, down. Up?

Kategori: Weekday

Hela dagen har varit ett moln för mig. Fram tills klockan sex ikväll. Jag steg upp klockan sex i morse och var superpigg. Väldigt glad över att mitt nummer äntligen har flyttat till en annan operatör. Hej billigare mobilräkning! Har legat på cirka hundra kronor per månad och bestämmer mig att där ska det ligga. Dock med denna operatör så skickar jag äntligen gratis sms (fått vänta i två veckor). Sen runt tio tiden så blev jag super trött av någonkonstig anledning. Gick och la mig. Kunde inte somna. Vilade en stund för ryggen behövde det. Upp och äta mat. Äta ännu mer och magen fick sig en genomgång! Phö. Månader sen och jag kan gå över lik för den traditionella maträtten. Så jävla gott! Somnade sen efter maten. Sov några timmar i eftermiddags. Sov så oroligt och djupt att jag spände käkarna för mycket. Mycket i huvudet. Måste ha eget space! Drack lite C-vitamin i brusform. Åt lite mat igen. Låg ute nu klockan sex till sju. På sten. I sol. Med Ipod Nano och mobilen som sällskap. Nu är jag här. Better shape than ever! Och väntar på... godis.

KOMMENTARER:

  • linda säger:
    2009-07-31 | 11:24:27
    Bloggadress: http://lindangbligg.se

    tror du sover för oregelbundet :P

    rastlös själ...

Kommentera inlägget här: