She believe she could, so she did

Missed THE program.

Kategori: Weekday

Jätteledsen att missa nästan hela avsnittet av Färjan 2 ikväll! Har inte hunnit kolla om det visas repris. Jag som typ aldrig bruka missa men även det händer den bästa. Danska lektionen höll ända på till klockan åtta (brukar annars få sluta 15 min tidigare) så fick ta nästa buss istället. Men med sällskap av en studiekamrat hem så går ju tiden inte sakta i alla fall.

Nu ska jag göra iordning några mackor med makrill och ägg. En kopp té. Ingen riktig mat (extremt sugen på något fettigt såhär dags på dygnet) men något. Söta M. är och jobba sin tredje och sista nattpass för denna gången. Fan vad jag saknar honom! Har inte hunnit ses ordentligt. Han kommer hem sover, jag stiger upp och pluggar/söker jobb. Har två program att se senare - Tonårsliv och Project Runway.

KOMMENTARER:

  • E. säger:
    2009-03-31 | 18:10:11

    Gå in på kanal5.se där kan man se de flesta tvprogrammen på deras webbtv! :D vissa hemsidor lägger dock inte ut programmet förens reprisen sänts, men kolla in där iaf =).

Kommentera inlägget här: