She believe she could, so she did

Macbook and asian food.

Kategori: Weekday


Sitter och skriver i en Macbook.
Gillar faktiskt tangentbordet men just själva upplägget av system som får mig att tappa intresset. Nej, nu är jag mätt. Har ätit familjen C.'s goda fondue eller som vi säger, ta bin lou. Tände ljus och hade på gas för värmen i altanen. Fan jag orkar inte med det här längre. Började i torsdags med att ha näsan rinnandes. Har du en dag där det kräver full koncentration så är det jävligt svårt att hänga med. Snöt mig, fick ont varje gång för näsan blivit röd och irriterat. Tur att de nya personerna man lärt känna ger så nice first impression och mottagande som gör att jag kanske inte upplevs som ett irritationsmoment just då. Har inte kunnat andas ordentligt så man har sovit med täppt näsa i ett par nätter nu. Kul liksom att vakna av att man själv snarkar. Eh, funny. Trodde först det hade med pollen att göra då det började i torsdags men nu när det regnat hela veckan är  det uteslutningsmetoden som gäller. Krya på sig period med hemlagat asiatiskt slår västerländskt medicin. Dim sum.

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: