She believe she could, so she did

Classfest.

Kategori: Weekday

Hemkommen från en oförglömlig kväll med KM09.
Jag har aldrig leken fick jag vara med om för första gången i mitt liv. Klassen, ni som läser. Skickar gärna bilder till min mail. En fråga var jag den enda som drack. Hm. Klassen fick sig en fundering där. Jag dansade nästan upp och ned på rummet. Men det var en alltför dålig DJ som spelade samma låtar om och om igen och kunde inte alls övergången. Jag har ingen som helst utbildning eller kunskap i det men lite snyggare over kunde han väl ändå lagt helhjärtat på. Imorgon eller senare idag blir det ingen bakismat. Ska göra ordentliga matlåda inför skolan plus att man ska tvätta också. Fy vad jag är hungrig och extremt törstig. Får hoppas på att jag inte är alltför sliten eller bakis..
Kommentera inlägget här: