She believe she could, so she did

Studentportal.

Kategori: College

Känner på mig att det kommer bli en intensiv kurs. Läraren har också, stundtals, bekräftat att vissa kapitel är tung att gå igenom. Men jag gillar den strukturen han har lagt upp. Verkligen presenterat kursen i detaljform så att man vet vad det är man siktar på. Tidigare ekonomikurser har man inte lagt energi eller sin själ i det men denna gången ska min inställning totalt ändras. Det har jag bestämt och det är för min egen skull. Vet nu hur jag ska sikta på för att gå Godkänd respektive Väl Godkänd. Tydliga mål och nu ligger arbetat på mig själv på vilken strategi jag väljer att förhålla mig till. Gillar också hur öppen föreläsaren/konsulten är att möblera om klassrummet och använda vår kreativitet till fördel. Att rummet inte är speciellt lockande i att vara, vare sig för honom eller för oss studenter. Ett stort plus är den studentportal som kommer användas flitigt under kursens gång. Yeay. Nu ska jag ta och plugga lite! Ikväll är det träning som väntar.
Kommentera inlägget här: