She believe she could, so she did

Ut med det gamla, in med det nya.

Kategori: College

Det gick skitbra på redovisningen i torsdags. Vi fick VG! Så sjukt imponerad är jag av alla gruppers insatser. Det är så mycket kreativitet över. I vår grupp så var jag nöjd med de som fick representera företaget vi skapat.
Starka personligheter gör större inverkan. Nöjd över resultatet. Det har gått fort dessa 3 veckor. Började med att inte ha någon stark idé till att ha en som till och med projektledaren himself (med så många års kunskap och erfarenhet) tycker att det är en grym produkt att satsa på. En kör-simulator för trafikskolor!
Idag avslutades delkursen i form av en tentamen. Måste säga att den kändes okej. Trodde min känsla skulle säga mer.  Faktiskt. Å andra sidan pluggade jag inte så mycket. Läste knappt igår. Men har klurat ut lite (försökt åtminstone) hur svaren skulle vara; punktlig, saklig och konkret. Men tentan såg jag fram emot i vilket fall som helst. Intressant annons av Fitness 24 seven. Hade varit så otroligt skönt att få ett godkänd så ny energi kan läggas på nästa kurs: Affärsmannaskap. Om jag inte är alltför bakis och sliten på söndag så fundera jag på att bläddra igenom nya böckerna. Yes folks. På lördag ska det bli fest! Kristianstad. En kille i klassen är delaktig i en nattclub så det blir först mat och roliga lekar. Sen party! Vad jag ska vända rummet med att dansa. Har redan planerat att dansa like there's no tomorrow. Precis som på bröllopet jag var på i början av månaden. Fruktansvärt kul!
Kommentera inlägget här: