She believe she could, so she did

Måste.vara.stark.

Kategori: Life Lessons

Inatt grät jag som aldrig förr. Somnade framför en film men väcktes upp och låg rastlös i några minuter. Eftersom jag sov bort hela eftermiddagen igår för att dämpa ned tankar så kunde jag inte somna förrän fem i natt. Jag måste säga att det var ett tag sen man grät så mycket i floder.

För några månader sen då en person lämnade mig, grät jag. För ett halvår sen då en svek mig, då grät jag. Under ett och samma år har jag nu flyttat 4ggr och mitt liv har räknats i mindre och mindre flyttkartonger. Keep telling myself att jag gör detta för min skull. Det här med att flytta. Jag är medveten om att jag göra stora förändringar och det är det som gjort mig starkare med tiden. Ibland stannar jag inte upp utan kör på hela tiden och tror då när man planerar att man kommer hinna smälta intrycken. Gör man det?

Svar: Nej.

Idag är mina ögon svullna och ja, jag försöka täcka över det med smink och att inte anstränga ögonen alltför mycket. Känner mig inte social alls men ger det en chans för nu är det en oerhört social och snäll ny vän som kommer och hämta upp mig. Inatt grät jag och vill hem till Sverige. Jag orkade inte med mina tankar som jag haft. Det här med flytten är stort och att inte har någon plats att vara på gör mest ont.
Kommentera inlägget här: