She believe she could, so she did

Erbjudande.

Kategori: College

Inte varje dag som du sliter med ett projekt och därefter får ett erbjudande som vänder upp och ned på din värld. Det var precis DET som hände mig tidigare i eftermiddags. Jag är, tror det eller ej, fortfarande i chocktillstånd. Delmål som blivit avklarade och magkänsla som tagit mig ända hit där jag står idag. Och nu är det dags för min tur, att min kärriär börja ta fart och att det finns många kompetenta och duktiga människor därute som ser Min förmåga. Min förmåga att kunna uttrycka mig i skrift. Min förmåga att prestera och att jag gör det på ett sätt som fångar andras uppmärksamhet. "Att man har lite känsla för det", var en av konsultens meningar idag när han diskuterade med klassen kring tenta. Jag har den känslan därav gick salstentan exactly som förväntat.

Vad fick du för erbjudande?
Jag kommer vara en av författarna till en antologi (ja, en bok) som ska ges ut av företaget Manifesto.
Kommentera inlägget här: