She believe she could, so she did

Lugnet före förberedelse.

Kategori: College

Om 30 minuter är det tenta i Målgruppsanalys. Eftersom man varit i Stockholm så har man helt enkelt inte brytt sig om att lägga ned energi till plugg. Läste lite igår. Jag har läst av konsultens undervisningssätt, en hel del information och kunskap sitter långt in i bakhuvudet. Gäller bara att ta fram det genom att se frågorna framför sig. Han sa innan vi gick på lunch idag, att alla klarar den utan tvekan. Litar på hans ord, släpper ytinlärning. Ska i eftermiddag ordna en snygg pärm att lägga in alla papper vi fått under kursen. Det blir en fortsättning på detta till höst. Då slipper man lägga energi på att strukturera upp det efter en lång och skön sommar!

Update: Vad trodde jag? Vem var jag som trodde det skulle gå fint? Försökte räkna ihop poängen och efter minutrarna så såg jag dem försvinna långt ifrån mig. Ja, min första omtenta väntar - har inte fått något svar från läraren än såklart men har det på känn.
Kommentera inlägget här: