She believe she could, so she did

Aldrig trivts..

Kategori: Life Lessons


.. så mycket jag gör nu. (Celsiusgården)

Igår hade jag en lugn söndag och mina vardagar som denna måndag gillar jag starkt. När du tillåter dig själv att släppa skolan, släppa lägenhetssökandet, släppa tankarna på att vilja lösa några problem och bara göra det som känns gott för stunden. Det är really something. Ikväll ska jag laga middag med mina boys. Jag gillar dem. Jag gillar verkligen att umgås med dem. De får mig att slappna av och våra interna skämt som ingen annan förstår. Bara vi. Och resten av korridoren. Kan inte hitta mina ord för hur en familj har kommit till i mitt liv. Kan inte sätta fingret på känslan. Vill inte göra det heller. Det sorgliga är att dessa kommer att gå åt varsitt håll, including myself. Men vi kommer ha världens mest underbara tid det som är kvar fram tills kapitlet tar slut.

KOMMENTARER:

  • Elinas Hem säger:
    2010-11-12 | 10:57:12
    Bloggadress: http://elina85.blogg.se/

    Kul att höra att du trivs - och grattis i efterskott, vet inte om jag sagt det tidigare så då gör jag det nu (jag och datorer = inte min starka sida vad gäller kommunikation;-P)!

Kommentera inlägget här: