She believe she could, so she did

Skyndsamt.

Kategori: Life Lessons


Min view från den lägenheten jag bor i..

Inte helt uppe på banan igen men snart lossnar det har jag bestämt.
Börjar smått ta tag i saker, pratat med nära å kära samt jobbkontakter och få hjälp med att strukturera upp och knyta nätverk. Har bestämt mig att bo kvar och oavsett hur det blir med boendesituation (om man får bo kvar här eller om man behöver röra på sig efter juni månad) så kommer jag klara det. Har tagit mig så långt. Ser ingen anledningen i min värld att det inte ska gå. "Bar adu ta tag i det så ordnar det sig" har man nu i dagarna fått höra. Så det ska jag ta till mig för denna veckan. Kommit på att man måste ha motto/vecka för att kunna orka med denna långa process. Sådana här situationer eller andra liknande kommer man lära känna sig själv mer, betydligt mer samt få veta vilka det är som finns där för en.
Kommentera inlägget här: