She believe she could, so she did

Förstår ni?

Kategori: Weekday

Jag har förstått att saker och ting inte alltid blir som man tänkt sig. Det enda som fungerar och som faktiskt är rimligt att sätta, det är dina långsiktiga mål. Redan på gymnasiet kände jag att 2 examen vore kul att ha och något som kändes att: Undrar om jag klarar det? Testa! Ett stort mål som jag inte direkt berättat utåt och gjort synligt men det har funnits med i tankarna. Idéen växte mer och mer under mitt sista år på BTH. Det var en life-turn-around-moment som gjorde att jag med stora steg steg in på Academedia Masters och hade med mig i princip pick och pack. Därefter blev allt historia och det nu rullat på sen dess. Hårt arbete har det varit och mycket mer återstår. Förstår ni hur långt jag har kommit? Får en AHA-känsla nu när jag idag hade min 8e intervju på mindre än 2 månader. Tills nästa fredag har man varit på tre till. Ska bli spännande att få se hur många jag går på innan det klickar, tills jag når denna KÄNSLA.
Kommentera inlägget här: