She believe she could, so she did

Running down my cheeks.

Kategori: Artwork

Lägger upp en bild som togs under en fin morgonpromenad i S.
Detta för att det sedan ett par dagar tillbaka har regnat ute och humöret har pendlat upp och ned. Jag gillar regn, sådana dagar där man inte behöver röra ett finger är regn passande. Men i år måste jag faktiskt erkänna att jag älskar det regn som varit då pollen har varit en riktigt fruktansvärd tid, det som hittills slagits ut! Min handväska är proppad med pollentabletter, nässpray och ska snart inskaffa ögondroppar då jag egentlugen hela tiden trott på att jag kan klara mig enbart på tabletter. Undrar hur det kommer vara i Småland nästa helg? Då finns det i alla fall en altan att sitta och slappa i och ändå uppleva naturen på något sätt då vi har hus precis vid skog.