She believe she could, so she did

What a night.

Kategori: Weekday

Nu har jag fått i mig lite körsbär, physalis, choklad och en bit mat. Jag trodde aldrig att natten tills idag skulle ta slut. Började med magknip runt midnatt och där försökte jag ignorera för det är ju "That time of month". Sedan runt två tiden i natt så gjorde det riktigt ont. Låg i fosterställning men det verkar inte vilja ge med sig. Sprang till och från badrummet var 30 minut i ett par timmar och lyckades på något sätt få mig ett par timmars sömn. Hela söndagen har varit sängliggandes och det jag hade råkat ut för var: Matförgiftning. Ikväll tog jag mig till närmaste matbutik och handlade lite vitaminer och mat för morgondagen. Efter denna natt och dag (sovit en del på eftermiddag) så kommer jag att försöka vara mer vänligare mot kroppen då den just nu är helt slut.
Kommentera inlägget här: