She believe she could, so she did

Flytt.

Kategori: Life Lessons

Åh. Nu har skrivlusten kommit tillbaka! Har rest mycket den senaste tiden. Inte utomlands, inget fancy utan till Uddevalla, Bengtfors, Göteborg och slutligen fina Malmö. Det har varit många restimmar och att få träffa alla vänner och släktingar har dessa timmar inte ens funnits med på schemat. Har hämtat en hel del inspiration.Idéer för hur jag ska och kan hålla bloggen uppe kommer sättas igång på riktigt i höst.

Jag planerar en flytt inom kort och det känns som ett bra beslut att inte bo kvar i Stockholm. 2 år av minnen får räcka för min del. Nu är det dags för nytt. Uppsättning av nya drömmar ska få ta plats och att ge mig själv tid till att uppfylla dem är något som jag fått låta mig själv att inse.
Kommentera inlägget här: