She believe she could, so she did

Mina tankar

Kategori: Weekday

Det regnar ute och jag sitter i pyjamas med min hiphop hoodie och skriver ett inlägg. Med inget syfte eller tema på inlägget så börjar jag skriva i alla fall. Det är viktigt för mig att skriva och jag har känt ett stopp så fort jag tar fram ett tomt inlägg och ska börja fylla den med bokstäver som bildar mina tankar.
 
Det är ingen som läser min blogg nu för tiden och det är av den enkla anledningen. Jag har inte gett den någon kärlek i form av att länka hit från mina andra sociala medier kanaler. Jag är aktiv på Twitter och Facebook. Det är två kanaler jag gärna delar med mig på. Youtube däremot är den kanalen jag har lagt ned oerhört mycket tid på då det är vloggar att ta sig igenom och jag tycker det är superroligt att följa. De människorna där GER mig inspiration. Nu fattas det bara att kunna ta den inspirationen och utveckla något. Så jag uppnår någon form av tillfredsställelse.
Kommentera inlägget här: