She believe she could, so she did

Hälsosamt liv.

Kategori: Weekday

Har inte tränat sen i slutet på april i år vilket var nästan 7 månader sen. Denna sommaren och även in på hösten har jag levt på en del mat från restauranger och ätit väldigt mycket skräpmat. Jag har inte gjort det flera dagar i sträck men så pass att jag numera känner mig tung i kroppen.
 
Jag vill känna mig fit igen! Vill kunna vara sådär rörlig och stark i armarna.
 
Så idag under eftermiddagen så slog jag in Blogilates och körde en intensiv uppvärmning och sedan ett cardioprogram på 20 min. Har hört att man inte behöver träna 1-2 h bara för att det ska ge resultat. Huvudsaken är att man kommer upp i ett tempo där pulsen ökar och du gärna svettas lite. Det gjorde jag så jag är sjukt nöjd. Med tanke på att jag pendlar 2,5h per dag till och från jobb så kommer jag under hösten att försöka hålla till helgerna med denna träningsvideo bara för att bygga upp grunden först. 
 
Mitt första delmål. Resten? Det kommer.
 
Kommentera inlägget här: