She believe she could, so she did

Bloggar från mobilen!

Kategori: Weekday

Glömt bort att säga att jag bloggar från mobilen nu. Jag testar smått under min semester och verkar det se någorlunda bra ut så kommer jag att fortsätta. De flesta bilder är mina egna. Länka hit om ni vill låna. Om det är recensioner på filmer eller bilder på kändisar så har jag lånat dem från olika sidor på nätet.Befinner mig hemma i Småland nu. Åkte med Bus4You Stockholm till Jönköping. Skön resa ever då jag fick ett eget säte, med stark styrka på Wifin och att kunna ladda mobilen. AWESOME! Tågresan från Jönköping till Värnamo tog dessvärre längre tid. Seg som jag var ville bara komma fram. Stor skål med Phõ hos mamma och pappa and I am good to go! Vi tre tog faktiskt en rätt så lång kvällspromenad. Jag gillar det. Avkopplande för oss alla. :-)
Kommentera inlägget här: