She believe she could, so she did

2015

Kategori: Inspiration, Weekday

Första inlägget för i år får bli en kort presentation.
 
Jag gissar på att du är besökare från Internet i Fokus (är med i projektgruppen för eventet) eller annan sida där du vill veta mer om mig, tjejen bakom denna blogg. Först att nämna så är denna en personlig blogg så mycket av det som finns i arkivet är en del av mig personligt som privat. Dock använder jag också bloggen till och från i jobbsrelaterade frågor, för att visa er att mitt stora intresse för sociala medier har funnits med länge i bilden.
 
Jag har bloggat väldigt aktivt. Under senare år har jag av olika anledningar bortprioriterat bloggen. Har lagt min tid på andra kanaler, så som Twitter (@jeynie_), Instagram (Jeynie_) och Facebook. Följ gärna min sida där det publiceras det senaste inom branschen. För dig som söker jobb, precis som jag gör i skrivandets stund, passar det ypperligt att gilla denna sida då jag veckovis lägger ut jobbannonser som finns runt om i Sverige.
 
Dock kommer det att ske förändringar i och med det nya året (kinesiskt nyår var bara ett par dagar sedan), fler inlägg kommer med andra ord. :)
 
Vill du veta vad jag har pysslat med i ett mer professionellt sammanhang så finns en profil på LinkedIn. Lägg gärna till mig till ditt nätverk. Adressen är: se.linkedin.com/in/jennychiem.
Kommentera inlägget här: