She believe she could, so she did

Few hours of sleep make me feel this..

Kategori: College

Denna veckan har allt gått i toppvarv och jag har mixat det hela fel för att man sovit alldeles för få timmar. Nästa vecka är det dags för en salstenta igen. Vi har fått så mycket ny info dessa senaste dagar att det är en ny process som man får ta till sig.
Jag satte faktiskt ett par ord idag under föreläsningen. Läraren sa: I'm impressed och jag sa tack! Vilken känsla att kan nail it, just like that. Pluggade 2 ganska effektiva timmar igår under förmiddagen.
Den kursen vi läser nu är Försäljning och CRM, där vi ska lära oss att bli en bra säljare. Har varit riktigt intensiva veckor som jag fatiskt har uppskattat för det äntligen är en kunnig person som tar tag i presentationsteknik som det ska göras! Har fått precis den feedbacken jag behöver för att utvecklas utåt, för att det är någon annan som kan sätta det i ord och att han dessutom satte en del av våra personligheter rätt bara av att ha träffat oss ett par få ggr får mig att tappa hakan!

Kommentera inlägget här: