She believe she could, so she did

EXAMEN!

Kategori: Inspiration


Inspark 2009.

Min presentation som jag skapade samma morgon som den skulle presenteras did pay off. Jag la den på pedagogisk nivå och det fick bli min strategi för att tydliggöra mitt exjobb. Opponenten G. upprepade lite av mitt arbete och redan då sa magkänslan att detta kommer bli ett bra resultat. Sen när Han bekräftade att:
Nej, jag ser faktiskt inga svagheter med ditt arbete och ingen komplettering väntar så blev det totalt ljust framför mig. Ett par dagars ledighet! Välförtjänt ledighet då man suttit och slitit som ett djur. Massa telefonsamtal till vänner och mentorer som keep on pushin på att man kommer greja detta. Here we are. Imorgon är det EXAMEN! Champagnefrukost (jag kör klassiskt cider då jag inte för förjust i sådan bubbel), lunch i parken med fina KM09, utdelning av examensbevis och omdömen sen är det att skapa minnesluckor på positivt sätt under fredagskvällen!
Kommentera inlägget här: