She believe she could, so she did

Time for some reflection

Kategori: Life Lessons

När jag satt igårkväll, efter tårar då min periodvecka är och ja TMI för you guys men I just do not care, kollade genom min blogg ett par år tillbaka så saknar jag den där Jenny. Den där Jenny som bara tog sig ned och skrev sina tankar utan bryr sig vad som står och hur det såg ut. Nu idag är det mer perfektionisten Jenny som talar.

Öppnar ett nytt inlägg och bara tänker skriva av mig. Jag har en stor nyhet som jag ska länka till här i min blogg. Flesta av mina Facebook vänner fick reda på det under helgen och beslutet känns bra. Dock kommer jag blogga på en annan sida framöver från i höst och framåt så denna blogg kommer vara lite "on hold" tills jag startar igång den igen. Vill inte förlora mitt webbdomän och ska hålla denna i så många år och dar det bara går.
 
Jag kommer att flytta från Malmö i höst, kanske kommer tillbaka och kanske inte. Får gå efter min magkänsla vad den säger om ett tag. Den saken som är säker är att Skåne känns som ett hem. Har bott i Stockholm, Karlskrona och hos mina föräldrar i Småland där jag också ÄR uppvuxen men inget har känts som hemma hemma så som Helsingborg eller Malmö. Mest Malmö. Har skapat nya kontakter och fåtal nära vänner som jag kommer sakna och som jag hoppas få träffa senare i framtiden när mina planer och framförallt jag själv har landat.
Kommentera inlägget här: