She believe she could, so she did

Känslor att hantera utomlands

Kategori: Weekday

Känslor när du träffar någon
Känslor när du möter nya vänner för livet
Känslor när du tar dina stora beslut
 
Något du skulle vilja stanna upp och reflektera eller bara köra? Jag brukar göra både och det faller mig så naturligt att nu när jag är utomlands att bara köra, inte stanna upp och köra tills jag känner att det är dags att förmodligen dra i nödbromsen och stanna upp. Detta är något som låter sådär jätteflummigt och make-no-sense inlägg men det är mitt rätta jag som får komma fram ikväll. Återigen, som jag tidigare nämnt under förra året så har jag saknat att bara ta fram en blank sida. Bara skriva av mig här som om jag skrev i en fysisk dagbok istället. Det är så min blogg har startat. Kan ni tänka er.. det var fanimej back in 2007? Skillnaden är att jag är mer medveten nu (lovar att det inte har med min ålder att göra. Haha, okej lite grann kan jag väl erkänna) om vad jag känner och vad jag faktiskt tycker är värdefullt att behålla kvar i livet alternativt låta det rinna ut i sanden. You know what? To be honest, jag kan inte låta saker rinna ut i sanden utan jag är en person som medvetet måste ta ett beslut att jag här och nu mentalt avslutar ett projekt, en relation eller vad det än är som kretsat kring mitt liv ett tag.
Kommentera inlägget här: