She believe she could, so she did

Slutet på 2011.

Kategori: Life Lessons


Denna dagen förra året befann man sig i England. En plats jag faktiskt trodde att jag skulle besöka igen under detta år men saker i livet händer av en anledning och det blir, det klassiska man alltid hör, inte som man tänkt sig. Jag har lärt mig mycket under året och kommer vid varje årslut i framtiden tänka att tiden går för fort fram. Egentligen gör det inte det för det beror på vad du gör av dina dagar. Alla dessa nyårslöften, vem försöker man lura och försöker man verkligen förbättra sig själv? Jag skrev ett inlägg förra året och står kvar vid det.

Har träffat olika människor under år tjugohundraelva och hoppas på att relationerna utvecklas och man lär sig mycket på vägen! Till det ytliga har jag faktiskt hunnit shoppa ett par riktigt snygga, dyra skor och makeup tools och smink som är min belöning för att man slitit hårt i höst.

2012. It's me and you, it's me and you baby.
Kommentera inlägget här: