She believe she could, so she did

Waterfall.

Kategori: Travel

image306

Personal Comments: Här sitter jag och leker fotomodell. Mamma stod för detta foto på mig och jag själv är fotografen bakom fotot med det lilla vattenfallet. Platsen är Nha Trang, vilket var staden som vi besökte under en veckas tid, många bra och fina bilder därifrån! Vattenfallet var vacker att skåda men när fötterna och nästan halva kroppen skulle i så kändes vattnet riktigt kallt. Men det var himla skönt med tanke på den värmen som låg i, i princip hela den dagen vi var där! Pappa var badsugen så det dröjde inte länge förrän han tog ett dopp (eller flera!) och la sig ned "viktlös" och strömmen drog med honom. Vad roligt det såg ut och han hade ett stort leende på läpparna när huvudet dök upp ovanför ytan.

Kommer ihåg detta också: När jag, pappa och Kit Tao (min syssling) räknade till tre... för målet var att sikta lite (obs! lite) vatten på mamma! Med andra ord: Skvätta och blöta ned henne samt se hennes min (oftast glad!) när vattnet comes on her! En del skratt utbytes just då, må jag säga! Det var riktigt roligt, sorry mom. Det var faktiskt en del människor som badade/simmade i vattenfallet och runt om i området. En del var turister men det var säkert en del som brukade "hänga där". Självklart fanns det en del som vågade ge sig ut i dem farligaste o branta "backarna" som är under "självaste fallet", ouh scary..

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: