She believe she could, so she did

Tell it like it is.

Kategori: Life Lessons

Jag blir glad över att se att det faktiskt är några stycken som klickar in i min blogg då och då. Genomsnitt är det ett tiotal och det är lite kul det. Fortsätt att läsa! Vad bloggen har blivit ett beroende. Man anknyter alltid något till den när man går igenom sin vardag. Det spelar liksom ingen roll vad det är och handlar om.
För en period sen så kände jag dåligt samvete över mitt beroende med bloggen. Så pass att jag kände för en paus. Men who am I kidding? Jag mår BRA utav att skriva av mig och bloggen känns som en naturlig plats att bara berätta.Att kunna berätta för mig själv. Varför ska jag då känna mig dålig när bloggen är en del av mig?

Igår
: Samtalet med Annika var ett lyft för mitt hjärta!

Kommentera inlägget här: