She believe she could, so she did

Love & Light.

Kategori: Artwork

För första gången någonsin och jag är grymt stolt över att min stad har startat ett fint evenemang. Med ljus, med sång, med musik och det får människor att le lite extra. Just idag om inte annars. Läs gärna här för mer info om the colorful things. "Kom och låt ljuset värma dig!" Mina händer håller på att värmas upp här. Mina ben likaså. Hade en trevlig stund med M. och Marcus. Thanks guys! Söta barn var det nere i stan. Så många roliga repliker och nyfikna ögon. Tänker koka upp lite god té snart. Laddat upp med godis och ska nu se melodifestivalen. Här kommer bilder som jag har tagit ikväll.

Vädret var klart och underbart men lite kyligt.

Nu börjar showen.

Ser du dem vita figurerna? Konstnärlig dans utförde dem allihop.

Hela kärnan lystes upp. Åh vilka färger!

Ännu mera färger.. skiftandes.

Regnbåge. Ormar. Svanar.  Äpple. Vattenfall..

Bakom oss såg vi solen gå ned sakta... sakta..

KOMMENTARER:

  • Marcus säger:
    2009-02-15 | 00:04:45
    Bloggadress: http://www.marcussite.se

    Vad bra bilderna blev. :)

  • Dennis =) säger:
    2009-02-15 | 02:16:45

    tja! varför så fint?? någon speciell dag?

  • Linda säger:
    2009-02-15 | 10:13:22
    Bloggadress: http://lindang.blogg.se/

    Ahh...jag saknar Hbg sa mkt. Typ Sveriges vackraste stad...

Kommentera inlägget här: