She believe she could, so she did

Vilken kick!

Kategori: College


Fotade från denna vinkeln för det gav mig en speciell känsla..

Ni anar inte hur varm inombords och glad jag var när hon sa orden idag. Min handledare Ulrika förklarade att hon träffat många som sökt jobb och praktik hos henne, att de inte varit så engagerade och så personliga. "Sen när det kommer till Jenny. Hon visade intresse. Hon berättade om sin blogg. Jag brukar inte ta emot praktikanter och Jenny är en av dem första jag tar in." Efter hårt arbete och funderingar kring delmål samt diskussioner med nära å kära, så kom jag fram till rätt beslut redan i december. Känns grymt skönt att tiden då lades för LiA-sökande så kan fokusen mentalt nu ligger på att leta fram saker jag vill göra. Några punkter kan skrivas ned på papper efter dagens föreläsning. Fick till och med frågan så det känns extra roligt! Komma på detta också: Vad brinner jag för?
Kommentera inlägget här: