She believe she could, so she did

Good Old: Dag 13 & 14.

Kategori: College


Killarna förbereder. Jag också.. med att fota. 140 stolar.

Tillfälligt kontor i kontoret som VDn Souza skrev i en Tweet.

Nu börjar det snart. Ser ni vår läckra buffé?

Igår var det Good Old Research. Förberedde i princip nästan hela dagen. Lite småplock och bärhjälp fick jag vara. Hålla i dörr med, hehe. Nej då. La upp lite glas, inte lite men teamwork med Martin så gick det! Effektiv dag under tisdagen att bocka av mitt paper till stora delar för att igår kunna ha en supertrevlig kväll. Nya kontakter gjordes. Hade kul och att få vara praktikant för Good Old kändes extra stort just igår. En del läst om mig på deras hemsida, någon läst min blogg, någon kände någon som känner mig. Ha! Vill ha mer av sånt. Mingel, kind of like it. Nu. Ekologisk buffé var supergod igår och jisses vad tons av mat man fick med sig hem igår. Frukt i alla fall. Idag har det varit Kristi HimmelfärdsDag. Har arbetat under förmiddagen och imorgon är det att finslipa mitt paper. Kommer bli sjukt bra! Känner mig säkrare å säkrare på det jag skriver om.
Kommentera inlägget här: