She believe she could, so she did

Out there but where?

Kategori: College

Borde inte sitta framför datorn. Borde inte sitta framför datorn. Jag sitter för mycket framför datorn. Jag sitter FÖR mycket framför datorn. Förstår ni logiken? Vilken logik? Nej just det.

Denna dagen har gått åt en del lär-dig-praktiken-och-dess-uppgifter och en massa fnitter med kollegan H. Du måste nog få mer socker eller nej egentligen så borde du sluta med socker. Så låter det från kollegorna på Adobe då de vet hur sötsugen jag blir när jag har mycket att göra eller för lite att göra (vilket typ aldrig hänt). Dessa veckor har rullat fram alldeles för fort och idag är det 1 månad kvar. Kommer ihåg detta inlägget specifikt då man så förväntansfull och med tankarna kring att det är en sjukt lång period med mycket att lära sig. Det kommer ta tid. Det har tagit tid. Nu sitter jag här och har 2 månader kvar av min utbildning. Sen ska jag out there. Out there.

But where?

KOMMENTARER:

  • Helena säger:
    2011-04-27 | 09:03:46
    Bloggadress: http://helenaskvarter.blogg.se/

    brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så jag vill bara säga hej

Kommentera inlägget här: