She believe she could, so she did

A bunch of movies.

Kategori: Reviews

Har sett på en hel del filmer under hösten. Det blir på det viset då det är för kallt att vistas utomhus och att krypa ned i soffan eller sängen och försvinna 2-3 timmar för att sedan sova är bara för gott. Nästan för gott. De filmer jag sett är många och detta får lov att vara ett riktigt långt inlägg!

HUVUDJÄGARNA (2011)
Definitivt en film man ska se på bio och ingenannanstans. Den är detaljrik och jag som personligen inte riktigt brukar fastna för svenska, norska eller dansa filmer gjorde faktiskt det för den här. En rå film blandat med lite humor som sätter sig direkt.

THE DEPT (2011)
Bra historia rakt igenom. Går inte att beskriva, se.

THE CHANGE-UP (2011)
Måste varit den roligaste komedin på hela hösten. Antingen en delad plats med filmen nedan eller så klår den fullt ut den andre. En familjefar som byter kropp med en bachelor. Ja, en dos som påminner om Freaky Friday men betydligt bättre!

HORRIBLE BOSSES (2011)
Har du sjuk humor? Gillar knäppa kändisar som vet hur man sätter skämt och kan act like it? THEN SEE THIS ONE.

TAKE ME HOME TONIGHT (2011)
En komedi jag trodde skulla suits mig väl dock blev det en B version. Njae, inte riktigt någon film som är VÄRD att se på. Vi hyrde den som tur är. Jag och mina lovely tjejkusiner!

COWBOYS VS ALIENS (2011)
HAHA. Fråga mig inte varför jag såg denna. Mitt filmsällskap valde den. That's it. Killar. Den var stundtals lite knäppt. Om du är en cowboy eller alien fantast. Se. Om inte, kompromissa väl och sen se den. Det är det enda jag har att säga. Good luck ladies out there.

DRIVE (2011)
Ryan Gosling? Do I need to say more? Dock får du vara förberedd på en väldigt våldsam film. Därefter, enjoy the movement för att sno Stadiums slogan. För det är mycket och många effekter och inte så många repliker under hela filmen. Remember that.

ABDUCTION (2011)
Inte jag som valde denna film och nej, jag är inget Jakob Twilight crap kind of fan. Dissade hela filmen. Historien bakom är faktiskt bra men regissören eller producenten valde helt helt fel skådespelare.

THE SKIN I LIVE IN (2011)
Jag såg inte trailern, läste inte heller vad den handlade om. Fastnade helt för omslaget. Det gjorde att jag satt och verkligen följde filmen. 2 timmar. Helt otroligt, äckligt, fascinerande och underbart? Ehm.. eller?
Kommentera inlägget här: