She believe she could, so she did

Små planer.

Kategori: Weekday


Vas och blommor från Bisquit factory i Newcastle..

Igårkväll spenderades det hemma hos fina Lina. En Gnosjö kompis som bosatt sig i huvudstan sen cirka 6 år tillbaka. Vi tappade kontakten mellan 2004 och uppmot -09/10. Men fick upp kontakten då man är här nu och lagade vegetariskt lasagne och med glass till efterrätt. En avslappnande kväll som jag behövt mitt i denna veckan. I eftermiddag är det dags för gruppintervju till ett extrajobb. Processen från det företaget är lång så detta är bara första fas. Den har jag redan nu bestämt att jag ska kamma hem och jag kommer sitta på deras näthinna när jag lämnar kontoret. Ett av planerna är att träffa bror D. som är på studiebesök uppe i Stockholm så får se om vi hinner matcha våra schema. Övrigt? Jag har råkat ut för en förkylning och eg. måste jag stanna hemma och vila men vill inte missa av praktiken och en del projekt ska det tas hand om.
Kommentera inlägget här: