She believe she could, so she did

Adobe User Experience Seminar.

Kategori: College


Innan seminariet på eftermiddagen..

Nu har man varit med sitt första event eller seminarie. Med bl.a. Flash i fokus!
Träffade Mark Doherty som är "Fash Platform Evangelist at Adobe Systems focused on Mobile and Devices with Flash technologies." Fick lära mig grymt mycket om Flash, mer än jag någonsin vetat förut. Men likaså hann vi växla några ord om göra karriär och vägval samt hur viktigt det är att följa andra människors arbeten genom livet och det är det jag varje dag försöker catcha upp med.
Var på fina Summit i deras konferenslokal och allting var i stilrent, vitt och orange. Introducerade en tjej vid namn Emma till Twitter och lärde känna lite nya ansikten. Imorgon ska jag luncha med Johan Lopes från Pangea Design. Inspiration och nu måste planer för min egen del verkligen sättas igång for real.
Kommentera inlägget här: