She believe she could, so she did

Adobe Creativity Evolved.

Kategori: College


Från Malmö till Köpenhamn.

Två av dessa bussar åkte vi i till Cinemaxx, Köpenhamn.

Evangelisterna Terry White, Paul Trani, Jason Levine and Greg Rewis!

Nu återstår det endast två dagar kvar på Adobe. En plats, en arbetsplats som jag kommer sakna enormt mycket. För er som inte vet så har jag praktiserat där sen januari och nu på fredag är LiA 2 perioden slut. Min 1a LiA period var på Good Old, en webbyrå i Malmö där jag stormtrivdes och grät en skvätt när jag kramade om gruppen. Har lärt mig sjukt mycket under tiden på Adobe och det känns som ett steg i rätt riktning då jag vill satsa internationellt. Nedan kan ni se lite bilder från resan i maj där jag fick vara med på eventet på Cinemaxx.
Kommentera inlägget här: