She believe she could, so she did

Change look?

Kategori: Weekday



Ännu ett Top Model avsnitt har passerat för ikväll. På måndag är fortsättningen på det hela. Vilket humör tjejerna har och vilken temperament! Kommer ihåg första minnet som jag & M. hade angående Top Model; om jag personligen hade varit med i programmet så hade jag (förutom ätit maten där, om det nu är for free!) sprungit runt och sagt "men snälla nån! Orka lägga energi på att gnälla!" och skrika/gapa "aaah!" och härmat tjejerna istället. Jag är pojkflick aktig av mig så med det scenariet, så skulle det vara mig lämpligt. That's 4sure.

Imorgon kväll ska Vi åka hem till mamma, pappa and the three musketeers. Kanske bli det en förändring med håret i helgen, får se om jag & mamma kommer överens på den biten. Kände suget på förändring efter kvällens avsnitt av Top Model 8. Det ska bli roligt och skönt att få träffa familjen igen, miss them sometimes. ♥

Nu blir det kvällsläsning!

KOMMENTARER:

  • Helena säger:
    2007-08-31 | 11:00:30
    Bloggadress: http://www.beverlyhills.blogg.se

    Godmorgon! Såg förstås också Top model igår, men tycker tjejerna både är fula och bara verkar bråka. Trist. Ha en bra dag!

Kommentera inlägget här: