She believe she could, so she did

"Det var fanimej värt att kämpa!"

Kategori: Life Lessons


Önsketänkande av mig att satsa på en heltidstjänst som marknadsassistent eller liknande direkt efter examen. Jag är för ivrig och satt upp alltför höga mål inom en för kort tidsram. Där är min svaghet, vill att det ska hända på en gång och kan knappt sitta still. Checka inboxen alltför många gånger. Kan passa på att poängtera: Jag är snabblärd, öppen för nya saker (bortom marknadsassistentjobb) och kämpa alltid för det jag vill ha!

Har nu på snart två månader varit på intervju hos Reco.se, iZettle, Halvarsson & Halvarsson. Senast som i måndags gjorde jag ett besök på PS Communication. Nu på fredag väntar en annan, Academic Search. JAG ÄR REDO att dela med mig min kunskap och ännu mer hämta mer arbetslivserfarenhet från denna bransch som jag tycker är grymt kul att vara i. Nätverka är min grej. Styrkan hos mig ligger i samtliga projekt, speciellt i denna egenskap: Driven!

Svårt att sticka ut känner jag inte att det är, det svåra är mer att komma fram och nå fram till rätta personer med rätt tajming att anställa. Därmed kommer jag fortsätta i samma takt. "Frågan är inte om du kommer få ett jobb, utan när" kommer få följa mig länge. Riktigt länge. När jag tittar tillbaka senare vill jag minnas detta:

Det var fanimej värt att kämpa!

Updates? Oh yes, läs här.

Det digitala biten av mig hittar du här.
Du kan nå mig på: [email protected]

KOMMENTARER:

  • Moran Winsteen Albin säger:
    2011-10-12 | 21:12:43
    Bloggadress: http://yoursuccessplan.blogspot.com

    Mycket bra skrivet, Jenny!



    That's the spirit! Jag är säker på att du kommer att få ditt drömjobb snart :)



    Jag håller tummarna för dig!

Kommentera inlägget här: